eKonto Informace o platbě hotově Informace o platbě dobírkou Informace o platbě převodem

Zanechte si zaslat informace na e-mail o zajímavých novinkách a slevách

ShopCentrik - Internetový obchod, internetové obchody, B2C, B2B

Reklamační řád

Převzetí zboží:
Není-li zboží osobně odebráno a je převzato od dopravce, případně vyzvednuté na poště, je povinen spotřebitel provést kontrolu nepoškozenosti obalů dodávky a jejich kompletní počet.
Pokud je zásilka poničena, nepřevezme zásilku, provede sepsání protokolu o škodě
s dopravcem a neprodleně kontaktuje provozovatele internetového obchodu Acent.cz.
 
 
Výskyt vady v době záruky a řešení:
  •  Uplatnění záruky v autorizovaném servisu
Jestliže se objeví vada výrobku v záruční době – doba  zákonná, případně upravená  a vyznačená
v dodacím listu nebo záručním listu, obraťte se na nejbližší autorizovaný servis, který Vaši
reklamaci vyřeší. V případě vyjádření servisu o neopravitelnosti zboží je potřeba výrobek 
 zkompletovat , zabalit do originálního obalu a poslat i s vyjádřením servisu na adresu
provozovatele internetového obchodu Acent.cz
 Seznam servisů je uveden na e shopu a  v některých případech bývá přiložen u dokumentace
 se zbožím (zákonná záruka je zpravidla 24 měsíců pokud není uvedeno jinak).
 
Do záruční opravy bude přijato pouze zboží kompletní s původní dokumentací. Doporučujeme
uschovat originální obal. Nezapomeňte doložit také doklady o nákupu a záruce (prodejka, faktura,
záruční list).
 
  •  Uplatnění reklamace u provozovatele internetového obchodu
Zašlete prosím zboží v původním obalu včetně veškerého vybavení a doplňků v době koupě,
nezapomeňte přiložit doklad o doručení zboží, záruční list a daňový doklad, který Vám byl dodán
spolu se zbožím a podrobný popis vady výrobku.  Zboží zašlete nebo osobně doručte  na adresu provozovatele internetového obchodu  Acent.cz .
 
Náklady na dopravu zboží na  adresu provozovatele internetového obchodu Acent.cz
 nese zákazník, včetně rizika a odpovědnosti za poškození zásilky dopravou. Z tohoto důvodu
 Vám doporučujeme zásilku pojistit.
 
 Zboží vyloučené ze záruky:
Záruku nelze uplatnit zejména na zboží:
  • poškozené živly (voda, oheň, blesk, elektrický výboj, přepětí v síti)
  • s prošlou záruční lhůtou v den doručení zboží k reklamaci
  • poškozené záruční pečetě
  • mechanicky poškozené(roztržené, prořízlé, propálené, odřené, se znaky pádu atd.)
  • poškozené při přepravě (tyto škody je nutno řešit s dopravcem při převzetí)
  • poškozené nesprávným použitím v rozporu s návodem k použití nebo běžnými zásadami    používání    
  • zboží poškozené neodborným servisním zásahem

Vyřízení reklamace

Provozovatel internetového obchodu Acent.cz vyřídí Vaši reklamaci nejpozději do 30 dnů.



©2005 ACENT GROUP s.r.o. všechna práva vyhrazena. Provozovatel: ACENT GROUP s.r.o. Březinova 2154, 251 01 Říčany Upozornění: obrázky mohou být pouze ilustrativní. Pracovní doba pro telefonické informace: Po - Pá 9:00-17:30, telefon: 323601283, 603417364 E-mail: shop@acent.cz
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.